.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز پیش ثبت نام سفر نوروزی مازندرانی‌ها به عتبات عالیات از امروز
پیش ثبت نام زائران کاروان‌های اعزامی عتبات عالیات مازندران برای سفر‌های نوروزی از صبح امروز شنبه ۶ بهمن آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز،جعفری رییس روابط عمومی حج و زیارت مازندران گفت: زائران مازندرانی که علاقمند هستند از ۲۴ اسفند امسال تا ۸ اردیبهشت سال آینده و ایام نوروز به عتبات عالیات مشرف شوند، ازامروز ۹ صبح شنبه ششم تا ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۲ بهمن برای نام نویسی و دریافت کد رهگیری به سامانه www.atabat.haj.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به دو روش ثبت نام گروه یک تا ۱۰ نفره و نیز ۳۵ نفره افزود: تعدادی از زائران در قالب گروه ۳۵ نفره و تعدادی هم به صورت انفرادی یک تا هفت نفره به کربلا اعزام می‌شوند.

جعفری با توصیه به زائران برای ثبت نام در گروه یک تا ۱۰ نفره و امکان بهره مندی بیشتر در قرعه کشی و نیز زمان اعلام نتایج در سامانه مذکور، گفت: داشتن گذرنامه برای زائران با اعتبار حداقل شش ماه از تاریخ اعزام الزامی است.

رییس روابط عمومی حج و زیارت مازندران افزود: هم اکنون سفرزمینی به عتبات عالیات با پرداخت یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سفر‌های هوایی با پرداخت ۳ میلیون و ۵۳۰ هزارتومان انجام می‌شود.

وی گفت: هزینه سفر‌های نوروزی و ماه‌های رجب و شعبان به عتبات عالیات بزودی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ دفتر خدمات زیارتی در مازندران فعال است، افزود: اعزام‌های زائران عتبات در اسفندماه به دو صورت هوایی و زمینی پیش‌بینی شده است.

رییس روابط عمومی حج و زیارت مازندران گفت: ۲۰ هزار مازندرانی از آغاز امسال تا کنون به سفر معنوی عتبات و عالیات مشرف شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.